Orhan pamuğun izinden Ermeni, Rum güzellemesi yapıyor resmen yanlıyor.Oysaki 20-30 yıl öncesine kadar sırbistanda Bosna'da yaşanan acılar daha taze, hemde kulaktan duyma değil televizyondan naklen yayınlandı. Kitabı tamamlayamadım, kimseyede tavsiye etmiyorum. Ermenilerden yada Rumlardan bizde haksızlık yaptık diyen yok ama bizim soytarı aydınlarda bu var malesef kitabı tamamlayamadım, bu kadar güzelleme hoş değil. Keşke Kazım Karabekir'in anılarını okusa da birazda kendi insanı adına üzülebilse. Enver paşanın ruhu şad olsun, Enver'in dediği gibi insan ile veba mikrobu dost olamaz...