İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için , sevmekten korkuyor .
Sevilmekten korkuyor , kendisini sevilmeye layık görmediği için .
Düşünmekten korkuyor , sorumluluk getireceği için .
Konuşmaktan korkuyor , eleştirilmekten korktuğu için .
Duygularını ifade etmekten korkuyor , reddedilmekten korktuğu için .
Yaşlanmaktan korkuyor , gençliğin kıymetini bilmediği için .
Unutulmaktan korkuyor , dünyaya iyi bir şey vermediği için .
Ve ölmekten korkuyor aslında yaşamayı bilmediği için . . .