G ü n e ş

G ü n e ş
@Gunessai
Ölmedim , bir gençlik ölümü saklı kaldı bende
Sağlıkçı
Iğdır
105 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
"Zamanın ters, sohbetin faydasız, herkesin bezgin ve her başın bir ağrı taşıdığını görünce, evime kapanıp haysiyetimi korudum." Farabi
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Öyle ucuz ettiler ki her şeyi. Sözü, saygıyı, erdemi.. Ölümü bile kirlettiler." Şükrü Erbaş
Edebiyat
“ “Ben böyleyim işte!” dedi. “Ben garip bir kadınım… Benimle ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız… Çok manasız kaprislerim, birbirine uymaz saatlerim vardır… Hülasa arkadaş olduğum kimseler için pek müziç ve anlaşılmaz bir mahlukum…” Sonra kendini bu kadar fenaladığına kızmış gibi keskin, adeta kaba bir sesle ilave etti: “Ama keyfiniz isterse… Kimseye ihtiyacım yok… Kimseye minnettar olmak, kimsenin dostluğunu, lütfunu istemek niyetinde değilim… İsterseniz
1000Kitap

G ü n e ş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2020 10. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,4bin okunma
Evimize dönelim kardeşim , çok uzaklaştık ..
1000Kitap