Seyithan Gürgezoğlu

Seyithan Gürgezoğlu
@Gurgezoglu
“Artık öğrendiği bir şey vardı: Başkalarıyla paylaşılmayan zenginlikler insanı mahvediyordu.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar kendilerini korkutan şeylere çok daha çabuk inanıyorlar.
Oysa zaman yaşamın kendisiydi ve yaşamın yeri yürekti.İnsanlar zamandan tasarruf ettikçe,zaman azalıyordu.
Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim.