Gülçin

Gülçin
@Guulciinn
Çocuklarımın eğitimini düşünmeye başlar başlamaz kendime sorardım; ‘Neden?’ İnsanların refaha nasıl kavuşacaklarını düşünürken birden kendime ‘benim için ne önemi var ki ?’diye sorardım.
Reklam
Ufak bir rahatsızlık sandığı şey aslında dünyada ki en önemli şeydir ; ölüm.
Birbirimizi dinlemeden konuşmaya devam ettik .Bazen karşılığında Övülmek için övdük ,bazense birbirimize kızıp bağırdık, tam bir akıl hastanesi gibiydi
Her şey iyiydi eskiden; güleryüzlü ve dostçaydı her şey.
Nereye gideceğimiz biliyorlar, belkide bilmiyorlardı. Ama nerede olduğumuzu bilmiyorlar ; çünkü biz gideceğimiz yere varamadık.