Çocuklarımın eğitimini düşünmeye başlar başlamaz kendime sorardım; ‘Neden?’ İnsanların refaha nasıl kavuşacaklarını düşünürken birden kendime ‘benim için ne önemi var ki ?’diye sorardım.
Birbirimizi dinlemeden konuşmaya devam ettik .Bazen karşılığında Övülmek için övdük ,bazense birbirimize kızıp bağırdık, tam bir akıl hastanesi gibiydi