Güzeltaş

Güzeltaş
@Guzeltas
Gitme insanların yanına, kal ormanda! Hayvanların arasına karış daha iyi! Neden sen de benim gibi olmak istemiyorsun- ayıların arasında bir ayı, kuşların arasında bir kuş ?
Reklam
“Ben niye çekildim ki ormana ve ıssızlığa?” dedi ermiş, “İnsanları çok sevdiğimden değil mi? Şimdi tanrıyı seviyorum: sevmiyorum insanları.Tamamlanmamış bir şeydir insan benim gözümde. İnsanları sevmek mahvederdi beni.” Zerdüşt yanıt verdi: “ Sevgiden söz eden kim! İnsanlara bir armağan getiriyorum ben.” “Bir şey verme onlara.” dedi ermiş, “ İyisi mi bir şey al onlardan ve onlarla birlikte yüklen bunu- bu onlara çok iyi gelecektir: eğer ki sana da iyi geliyorsa!”
Belki de hayatlarımızın bit saniye için değeri var, tek bir berrak bilinç anı için, tek bir cesaret ani için.
No se puede vivir sin amar (Sevmeden yaşayamazsın)