Fatıma çelik

Dudağımın iz bıraktığı yeri çevirip, oradan içerdi baban” diyor annem. Gördüğüm en güzel öpüşme sahnesi..
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir çocuk gibi her şeyin önünüze yenilebilecek şekilde konmasını istemekten vazgeçin artık.
Sayfa 119
Edebiyat
“Bir insan bir insana muhtaç olduğunda ve karşıdaki insan da bunu kabul ettiğinde, iyiliği yapan odur. “
Sayfa 101
Edebiyat
“Sorumluluk sahibi insanlar haddinden fazla iyilik beklemezler.”
Sayfa 100
Edebiyat

Fatıma çelik

, şu anda okuyor
%82 (58/70 syf.)
Franz Kafka
7.3/10 · 54,1bin okunma