Aslında mesele hdp’li olmak veya olmamak değil. Herkes bu kitabi okuyabilir ve beğenebilir her şeyi politikaya getirmek gerekmiyor bazen sadece kitap olduğu için okunmalı ve İnan’ın ki her insanı etkileyecek bir kitap Seher. Hayatın acı gerçeklerini gösteriyor.. konu kadınlar, her zaman kadınların hakkını savunan Demirtaş bu kitabı bütün kadınlar adına yazmış. Bir annenin cesareti, çocuklarını korumak için mücadelesi, bazı örf ve adetlerde bir kızın namusu ne kadar önemli olduğunu ve ne kadar kötü sonuçlar yarattığını, şiddete uğrayan kadınlar, özgürlüğü kısıtlanan kadınlar... Suçsuz yere tutuklanan insanlar. Seher’i okumak için yürek lazım, Seher’i anlamak için vicdan lazım. Kalbinizde yer alacak bir kitap..