Gvnf

Gvnf
Uçurtma avcısı ikinci sayfa ikinci paragraf ikinci cümle`, Yeniden iyi biri olmak mümkün..
Paramedik
HATAY/NEVŞEHİR
1 Nisan
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
7/10
·408 syf.··
2021 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2021 23:05
Thrushcross Çiftliğine gitmeye hazır mısınız?Okurken heyecan,korku,gerilim,kızgınlık,üzüntü gibi hemen hemen her duyguyu hissettiğim bir kitaptı UĞULTULU TEPELER.. Kitapdaki baş kahramanların arasındaki aşkın sonradan çevresine nefret olarak dönmesi ve bu nefretin intikam ile birleşmesi kitabın temasını oluşturuyor.Öyle bir intikam ki hiç bitmiyor. Kitap,karakterlerden birinin bir diğerine geçmişi anlatması ile yazıldığı için samimi bir hava oluşuyor.Betimlemeleri çok güzel,ve sürükleyici. Sadece sonu biraz havada kalmış gibi ama kesinlikle okunmaya değer.. Hepinize kitaplı günler dilerim Gözlerin bir dili varsa,dünyanın en ahmak insanı bile,ona tutulduğumu anlayabilirdi. Okuyacak bir sürü iyi kitap var,oturunda okuyun biraz.Oturun şuraya da ruhunuzu kurtarın!..
Uğultulu TepelerEmily Brontë · Can Yayınları · 202558bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·432 syf.··
2000 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2000 00:00
Pek azımızda cesaret verilmeden gerçekten aşık olacak yürek vardır..<3 Ne derseler desinler doğrusu okumak kadar zevkli bir şey olamaz.. İnsan kitaptan başka her şeyden o kadar çabuk sıkılıyor ki.. Kendi evim olduğu zaman mükemmel bir kütüphanem olmazsa kendimi çok kötü hissedeceğim.. O kadar güzeldi sayfalarıçevirdikçe üzüldüm bitmesii hiç istemedim okumadıysanız kesinlikle bir an önce sürükleyici bu romanı almalısınız sonra bir bakmışsınız bitivermiş.Çevirisini de beğendim yoran türden değil gayet net ve açık.. keyifli okumalar dilerim..Kitapla kalın
Aşk ve GururJane Austen · Timaş Yayınları · 201498bin okunma
8/10
·384 syf.··
2021 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Nisan 2021 23:54
Kitabımızın ana karakterleri olan Balın ve Çınar Duman aynı evde yaşayan çok yakın arkadaşlar. Birbirlerine çok bağlılar ve birbirleri için her şeyi yapabilirler. Hayatlarındaki olaylar, Murat hocaları tarafından verilen bir ödev ile başlıyor. Normal bir ödevmiş gibi gözükse bile Balın ve Çınar'ın ilişkisini bitirmek için hazırlanmış bu ödev de daha sonrasında çok yakın arkadaş olacakları Beren ve Emir ile tanışıyorlar. Onlar ile ne kadar anlaşsalar dahi ödeve dahil olanlar arasından Hazal ve Baran ile asla anlaşamıyorlar. Aralarındaki ilişki başlarda güzel bir arkadaşlık gibi gözükse de, Baran ve Hazal ile anlaşamamalarının sebebi safi kıskançlık! Baran'ın Balın 'a ve Hazal'ın Çınar'a olan ilgisi aralarını bozma derecesine getiriyor. Ve bunun dışında hayatlarına bir başka bomba daha düşüyor; mesajcı! Telefonlarına gelen ve açık ara Balın 'a bir ilgi duyan bu mesajcının kim olduğu ile ilgilenirken arada yükselen gerilim de satırlardan hiç eksik olmuyor... Kitap çok sürükleyici yeri geliyor sizi güldürüyor yeri geliyor üzülüyorsunuz.. Şahsen ben bu kitabı okurken hiç sıkılmadım. Çınar'ın güzel dostluğu ve sadakati ise okumaktan çok zevk aldığım bir başka unsur. Emre Gül kalemi, dili, anlatım biçimi ve karakterleri ile kesinlikle okurlarına ulaşmayı başarabiliyor. Harika bir genç yetişkin romanı. Serinin ikinci kitabını okumak için can atıyorum ve üçüncü kitabı da.. Çok heyecanlı bitti. Yeni kitap okumaya başlayanlara yada uzun süredir kitap okumaya ara verip tekrardan başlayamayanlara kesinlikle öneriyorum.. Kitap da sürekli bir merak duygusu olduğu için kitabı bırakamıyorsunuz ve yeniden kitap okuma rutininiz gelmiş oluyor.. Gerçekler bin nefes uzağındadır insanın ama insan kördür çoğu zaman, göremez... Ve sağırdır, duyamaz... An gelir ihtimaller dahi yeter insanın
NarEmre Gül · Ephesus Yayınları · 20174,163 okunma
7/10
·200 syf.··
2021 9. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2021 15:30
Kitabı okurken bazen çok güldüm çoğu zaman da evet ya aslında dedim. Yazar sade ve anlaşılır bir dil bazı yerlerde karşısında bir arkadaşıyla konuşur tarzda rahat bir üslup kullanmış. Yer yer verdiği örnekler, hayat hikayeleri ve kendi başından geçenlerle konuyu pekiştirmesini sevdim. İçinde güzel bir çok deneyim ve öğreti bulabilirsiniz Genel olarak hayatın kötü yanları da ele alınarak bazı şeyleri olduğu gibi kabullenerek yola devam etmek gerektiğini anlatan bir kitap diyebilirim. Kitabın arka kapağının başında da denildiği gibi her zaman her şeyi iyi göremezsiniz kötü olan şeyler kötüdür ve kötü hissettirir. Mesele bunları kötü hissetmenize rağmen nasıl kafaya takmayacağınızdır.. Doğru şeyleri kafaya takmak gerektiğini savunuyor. Yaşamınızda neyi kafaya takıp takmamayı seçebilirsiniz, hayatınızın değerlerini iyi seçin diyor. Size tipik kişisel gelişim kitapları gibi şöyle yapın böyle yapın demiyor, yaşadıklarını anlatıyor. Sahi sizin hayattan beklentileriniz neler? Giderek neyi kafaya takacağımız hakkında daha seçici oluruz; bu olgunlaşmanın ta kendisidir... Sorunsuz bir hayatı umut etme. Öyle bir şey yok. Bunun yerine iyi sorunlarla dolu bir hayat dile... Bence kitap okunmaya değer...
Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama SanatıMark Manson · Butik Yayınları · 201715,5bin okunma
10/10
·108 syf.··
2021 10. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 05 Mayıs 2021 12:45
Lüzumsuz adam, tamamı İstanbul çevresinde geçen 14 tane hikayecikten oluşan bir Sait Faik kitabı. Hikayelerin hepsi içten, samimi ve toplum tarafından lüzumsuz olarak tanımlanan başka başka insanların hikayeleri. Bir solukta okuyup bitirebileceğiniz Türk Edebiyatı öykülerinin en önemlilerinden biri. Sait Faik hikayeleri öyle sıcak öyle içten ki karsı karsıya sohbet ediyormuş hissi uyandırıyor. Günümüzde malesef rastlayamadığımız yok olan o samimi mahalle kültürünü hikayelerinde bize akıcı, duru bir dille aktarıyor okudukça kendinizi o kültürün içinde yaşıyor gibi hissedeceksiniz, ben her okuyuşumda hissediyorum zaman zaman imreniyorum Benim bu 14 hikayeden en sevdiklerim Papaz Efendi ve Kameriyeli Mezar oldu. Sait Faik Abasıyanık ile tanışma kitabım oldu bu kitap. İlk defa okuduğum bu yazarın dilini ne yalan söyleyeyim Sabahattin Alinin diline biraz benzettim. Bu iki yazarın aynı dönemde eser vermeleri ve ikisinin de toplumsal yalnızlık konularını ele almalarının bu benzerliğe sebep olduğunu düşünüyorum. Son olarak kitabı alırken farkında değildim ama okumaya başlarken daha ilk sayfasında öğrendim ki yazar ölmeden önce tüm mal varlığını ve kitaplarının telif haklarını Darüşşafaka cemiyetine bağışlamış. Bu cemiyet de bu naif hareket karşısında yazarın evini müze olarak korumaya almış ve her yıl ölüm yıldönümü olan 11 Mayıs’ta o yıl yazılmış en iyi öyküye Sait Faik Hikaye Armağanı vermeye başlamış. Yazar kitabın adını da alan Lüzumsuz Adam hikayesinde kendisini anlattığını söyler. Kendisine Lüzumsuz Adam diyen bu insanın bu Lüzumsuz hareketi insanın içini nasıl da ısıtıyor nasıl da hepimize umut veriyor öyle değil mi? Keşke hepimiz böyle lüzumsuz olsak:) Gitmeli, uzaklaşmalı, hiçbir şehirde durmamalı. Niye insanlar birbiriyle bu kadar uğraşırlar? Bütün umut yarın
Lüzumsuz AdamSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201710,4bin okunma