Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkesin kesinlikle okuması gerek vakti varsa da dinlemesi..
herkese merhaba
gününüz nasıl geçti..
Bir çırpıda bitirdiğim kitabımın yorumuyla geldim.
Eğer şiir seviyor iseniz muhakkak okumanız gereken bir kitap ve yayımlanmış tek eseri olduğu için de çokça değerli bence..
Buraya bir Ahmed Arif şiiri alıntılamak istemiyorum açıkçası ve onun şiirlerini anlatmak istiyorum.
Şiirde kendine özgü bir yol çizmiş ve o yolda bıraktığı izin dışına çıkmamış bir yazarımızdır.
O şiirE başladığı yıllarda şiirde garip akımı denilen bir akım hüküm sürüyormuş.
Ahmed Arif yüzyılların şiir emeğinden yararlanarak özgün bir şiir yaratmıştır.
Haksızı, namerdi, baskıcıyı suçlayıp sorguladığı için Ahmed Arifin şiirlerini öfkeli bulanlar vardır.
Şiirini öfkeyke incelik arasındaki duyarlı dengeyi çözerek yazmıştır.
Şiir sevenlere tavsiye eder şimdiden keyifli okumalar dilerim.
Yokluğun, cehennemin öbür adıdır
Üşüyorum, kapama gözlerini...
Gözlerin diyorum o kadar güzel ki bir şiirden alıntı gibi...
...
Seni bağırabilsem seni,
Dipsiz kuyulara,
Akan yıldıza,
Bir kibrit çöpüne varana,
Okyanusun en ıssız dalgasına
Düşmüş bir kibrit çöpüne...