Sevgi konusunda da geçerlidir bu. Sizleri tanıma olanağını elde etsem, tümünüzü aynı ölçüde sevebilir ve yine de şu anda sahip olduğum sevgiyi ve sevme gücünü hiç yitirmemiş olurum. Ama ilkin sevme gücüne sahip olmam gerekir. Sevgim densiz, sahip çıkıcı, hastalıklı ise size öğreteceğim sevgide bu tür olacaktır. Herhangi bir konuda çok geniş ve ayrıntılı bilgim varsa bunu size verebilirim. Öyleyse benim sorumluluğum; kendimi geliştirerek bilgiyle, sevgiyle, anlayışla, deneyimle her şeyle dolu bir insan olmaktır. O zaman bunları size verebilirim, sizde alıp geliştirebilirsiniz.
Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini kulak ardı ediyorsun. Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı.Sadece o kötü olsa, sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı.