Gerçekten de bir demokrasideydik artık!
Lider yalanlar söyleyerek yönettiğini sanıyor,halk uyduğu bütün kanunların kendi iyiliği için konduğuna inanıyor, ülkedeki tek yayın organı olan radyonun spikeri de her şeyi görüyor, ancak deli taklidi yapıyordu!
Her şey bir inat meselesi.Özellikle de yaşamak.İşte bu yüzden de hayat,maçın kendisini şeref golü sayan,inatçı bir asalak takımını izlemek kadar sıkıcı..
Dolayısıyla bir umut yada ama amaca gerek yok,hayatta kalmak için.
Öleceğini bilmek yeter.