“Kısırdöngü asla yok olmaz. Sadece genişler,sonra da kendini unutturur.
Niye?
Çünkü döngü dediğin,bildiğin daire.Üstünde tam tur atmak o kadar uzun sürer ki, ayni noktadan ikinci kez geçtiğini anlayamazsın bile.Hatta bazen kısırdöngü öyle bir genişler ki,başladığın bir yere dönmeye ömrün bile yetmez..”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Meğer önce yarını unutmak gerekiyormuş...Her doğanın yeni bir güneş olduğuna inanacak kadar unutmak...Her güneşi ilk ve son kez gördüğüne emin olacak kadar unutmak. “Bugünkü biraz daha geniş sanki!” yada “Dünkü güneş daha ovaldi, değil mi?”diyecek kadar unutmak...
Her günü ilk kez yaşıyormuş gibi hissedecek kadar unutmak gerekiyormuş... Ve de bağırmak: “Hangi dinde deja vu yok, ben ona inanacağım! Ve de susmak: Nerede diriliş yok, ben orada olacağım...