Havva

Havva
@Gzllhavva
“Bazen beklemek lazım, en güzeli icin”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne sana ait bir söz nede hatramda bir anı. Yanımda adın geçse bir yabancı umursamazlığıyla başımı bile çevirmem.
“Bir parçası dahi gökyüzüne sığmayacak bir Ah kelimelere nasıl sığsın?
Allah kullarına sorar; ben seninle idim, sen kiminle idin?