Mala

Mala
Merhaba :) Buraya bir kitaba yorum yazmak için kaydoldum ama güzel bir yer gibi. Bu sene LGS' ye hazırlanacağım için aktif olamayabilirim. Zaten burası aktif olmayı gerektirmiyor, kitap okumak yeter. Ve bunu bırakmayacağıma eminim.

Mala

, bir kitap okudu
8/10
·68 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2025 00:00
·
2025 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Mala

, bir kitap okudu
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
D. N. Archeron
8.5/10 · 1.676 okunma
(Spoiler var) Ama olumsuz olanları okuduysanız bunu da okuyun
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
Öncelikle şunu söyleyeyim bu inceleme uzun olacak zira ben sırf bu yorum için siteye kaydoldum ve haftalardır bu yoruma yazacaklarımı kafamda planlamak için geç saatlerde yatıyorum. Çünkü kaydolmadan kitabın yorumlarına baktığımda kötü yorumları okuyan bazı insanların kitabı okumaktan vazgeçtiğini gördüm ve kriz geçirdim çünkü ben bu kitaba BAYILIYORUM ve bence sadece hikayesi falan değil anlatımı da mükemmeldi. Bana göre edebi eser kategorisine bile girebilir ve her insanın okuması gereken bir kitap. Tabii herkes sevmek zorunda değil ama bu kitabın kötü olduğundan değil, kitap onların zevkine uymadığından. Neyse çok uzatmadan şunu söyleyeyim kötü yorumlarda hep "mantıksız" kısımlar olduğundan bahsediliyor fakat hepsine cevabım var. Hatırladığım kadarıyla mantıksız bulunan konular başlıca şunlardı: Bizimkilerin Eira' ya yardım etmeleri, kitabın Nos' un babasında olduğunu öğrendikten sonra bile yardıma devam etmeleri, kütüphane bölümünde Eira' ya geçmişlerini anlatmaları, Eira ile Nos' un aşık olması, Bayan Çırpıkanat' ın Marlo' nun ölme ihtimalinin olduğu zamanda sakin kalmış olması, Nos' un kendini Eira için feda etmesi, Marlo' nun ateş kanatlara sahip olması (Doğal Denge' nin adaletsizlik yaptığını düşünüyorlar), Eira evine geri döndüğünde ailesinin büyük bir tepki vermemesi, yol boyunca sadece bir Datura' yla karşılaşmış olmamız 1-Bizimkilerin Eira' ya yardım etmeleri Bunda her birinin kendi açısından sebeplerini ayrı ayrı yazacağım. *Marlo: Damla' nın yani kitabın yazarının ( D. N. Archeron Damla N. Archeron ) bu sitedeki yorumları okuduğu YouTube vidosunda açıkladığı gibi Marlo' m Doğal Denge inancına sahip biri ve ona göre Eira' nın yani bir insanın feyler dünyasında olması Doğal Denge' ye aykırı. Ayrıca Marlo "Eğer birilerine yardım etmeyeceksem yaşamamın
Duygu ve Düşünce
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,676 okunma

Mala

, 1000Kitap'a katıldı.