Ama artık unutmayacağım.
Çünkü bu kez hatırlamak, yeniden doğmak olacak. Bu kez yolum kendini vazgeçilmez sananlara değil; beni yoranlara, eksiltenlere değil… Bilakis kendime çıkacak. Artık kendimi anlatmıyorum. Çünkü gönlünü anlatamadığın yerde, susmak bir hikmettir. Zira; “Kelâmın şifası, kulağın kıymetiyle ölçülür.”