Eşine 30 yıldır aşkla yoldaş,
iki Oğluna arkadaş,
terkedilmiş küçük bir Kıza
sevgiyle, hem yoldaş hem arkadaş.
kendi halinde gelişime aç bir babayım ben.
#37650468#236090965
Öfke de sevinç ve korku gibi bir duygudur. Doğru ya da yanlış değildir; sadece bir duygudur. Size aittir, sizi insan yapan bir parçanızdır. Öfke bir yandan da size önemli bir şey söyleyen bir sinyaldir. Size hakkınızın çiğnendiğini, hakarete uğradığınızı ya da kullanıldığınızı, hatta ihtiyaçlarınızın karşılanmadığını söylüyor olabilir. Öfke her zaman bir şeylerin değişmesi gerektiğinin sinyalini verir.
Bastırılmış öfkeyi kontrol etmek mümkün değildir; her an patlayabilecek bir bomba gibidir. Ve patladığında da gerçekten kontrol edilemez durumdadır. Kontrol altında tutulmayan öfkenin yıkıcı gücü tartışılmaz; özellikle bilinçaltında büyümesine izin verilen öfkenin.