Babam, arkadaşlarımın babalarının onlarla yaptıkları hiçbir şe yi yapmadı benimle. Ne bir gün top oynadık ne de beraber maç seyrettik. Hep "Vaktim yok, belki daha sonra," derdi ama bir yandan da boş boş oturup sarhoş olmaya bol bol zamanı vardı. Annem de devamlı, "Problemlerinle kafamı şişirdin. Niye gidip arkadaşlarınla oynamıyorsun?" derdi. Hiç arkadaşım yoktu ki.