Eğer güzel kitap sana bir yorum yapmazsam çok ayıp ederim. Öyle etkiliyor ki insanı en derinden. Bu kitabı okurken trenle uzun süren bir yolculuktaydım yol boyu sürekli okudum tek bir yerde elimden bırakmak zorunda kaldım. O sahneyi o anı okuyunca devam edemedim kapattım ve durdum sadece öyle gözlerim doldu sinirlendim öyle hiç bir şey olmamış gibi devam edemedim hemen. Çok çok iyi bir kitap.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evet bu kitap hakkında gerçekten yazmak istiyorum çok fazla beğenilen oldukça övülen bir kitap olduğu için başladım okumaya. Kitap sanki bir bilim kurgu filminin senoryosuymuş gibiydi. Konu iyiydi gerçekten o olasılık hesapları olasılıkla olan durumlar çok iyiydi hayran kaldığım yerler de oldu ama okurken tahmin ettiğim durumlar gerçekleşince o merak duygumu azalttı sanırım ve kitabı elimden bıraktığımda hadi hemen devam edeyim ne oldu ne bitti diye bir merak içerisine giremedim. Çeviriden kaynaklı da olabilir cümleler tam tahmin edilebilcek şekilde yazılıydı ama tabiki emeğe saygı...