Hatice Eker Ulu

10/10
·336 syf.··
2025 37. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2025 14:51
İddia ediyorum böyle bir kitap okumadım. Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaptı. Film tadında bir eserdi. Her bölümünü merakla okudum ve bir sonraki bölümü iple çektim. O kadar ters köşe olduğum yerler vardı ki henüz bir ödül almadı ise mutlaka alması gereken bir eser. Jason, Süper Çocuk, Yanık Göz, Genç Nolan hepsi de tek bir kişi. Yorucu ve zor bir hayat yaşayan Jason'u okurken bizim tüyler diken diken oldu. Jason'u okumak öyle keyifliydi ki... Kaleminize sağlık Murat İsfan Korkmaz . Jason daha çok küçük bir çocukken anne ve babası öldürülür. Sosyal hizmetler tarafından alınır. Orada da zor günler yaşar ama harika iki dost edinir. Hayat bu ya yeni bir aile edinir. Martin ve Gina onu evlat edinirler. Olivia 'yı da öncesinde evlat edinmişlerdi. Olivia sen gerçek saf bir meleksin. Olivia'nın sahneleri de nasıl güzeldi. Jason; mesleğini eline alır, aşık olur, evlenir ama evliliğinden de aradığını bulamaz. Hayat resmen sözbirliği etmiş gibi bu kadar da üst üste gelmese bazen üzerimize ne olur sanki? Tabi ki hep kara bulutlar olmuyor hayatta. Evsiz yargıçla baba-oğul olması. Jason çok şanslı bir çocuktu ki hayatı boyunca bir sürü aileye sahip oldu. Ama en çok hayatında yer edinen Yargıçtı ve sayesinde tanıdığı Nolan. Hapishane sahneleri nasıl güzel betimlenmişti. Soluksuz bir filmi izler gibiydim resmen. Sonlarda da ters köşeler beni çok güzel vurdu. Asla böyle bir son ya da hikaye beklemiyordum. Hayran kaldım. Uzun süre de bu eseri unutacağımı sanmıyorum. Mutlaka okumalısınız.
Süper Çocuk Yanık Göz ve Genç NolanMurat İsfan Korkmaz · Bengisu Yayınları · 2024166 okunma
Hatice Eker Ulu
Okunacaklar listeme ekledim tskelr
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"1000Kitap Çok Bozdu!"
1000kitap çok mu bozdu? 1000kitap elden gidiyor mu? 1000kitap'a neler oluyor?! Buraya katıldığım 2017 yılından beri insanların dilinden düşmeyen tek bir cümle var: "1000kitap artık çok bozdu!" Peki, gerçekten de öyle mi bir bakalım... • Eskiden kitapların okuma durumlarının içine girildiğinde her kitaba sayfalarca özel not alabilme özelliği yoktu. Artık her kitaba özel notlar alabiliyoruz. • Eski 1000kitap algoritması gruplaşmalara uygun ve belli bir grubun kendi incelemelerini paylaştığı bir ortamdı. Artık herhangi bir gruba dahil olma ihtiyacı olmadan kaliteli incelemeler yazarak kendi başınıza yol alabiliyorsunuz. • Eskiden "Gönderi İstatistikleri" denen bir bölüm yoktu. Artık var ve iletilerinizin, incelemelerinizin kaç kişi tarafından görüntülenip etkileşim aldığını görebiliyorsunuz. • Eskiden Google'da bir kitabın yorumunu araştırdığınızda 1000kitap o kadar üst sıralarda çıkmıyordu. Ama artık yazdıklarınızla Google'dan gelip sizin yazdıklarınızı okuyacak insanlara da hitap edebiliyorsunuz. • Eski "Akış"ta takip ettiğimiz insanların yazdığı her yorum hemen ana sayfanın en üstünde görünüyordu. Artık size hitap etmediğini düşündüğünüz gönderileri "Gönderiyi beğenmedim" şeklinde işaretleyebilir ve kendi ana sayfanızı belirlemeye kendiniz yardımcı olabilirsiniz. 1000kitap'ın bu konuda zamanla gelişeceğine hiç şüphem yok. • Eski 1000kitap'ta önünüze saçma sapan iletilerin düşmesi daha olasıydı. Artık takip ettiğiniz insanları ince eleyip sık dokuyarak bu sorunu büyük oranda halledebiliyorsunuz. Ben ana sayfamda uzun zamandır hiçbir gereksiz içerik görmüyorum. • Eskiden herhangi bir gönderiyi profilimizde sabitleyemiyorduk. Artık sabitleyebiliyoruz. • Eskiden uygulamanın gece modu yoktu ve gözlerimiz kör olarak uygulamayı kullanıyorduk. Artık gece modu var ve
Edebiyat
Hatice Eker Ulu isimli okura yanıt verildi
Hatice Eker Ulu
Patronun gereksiz oğlu gelecek nesilden ne bekliyosun ? Ne bekleyebilirsin bekleyebilirizki hiç
"1000Kitap Çok Bozdu!"
1000kitap çok mu bozdu? 1000kitap elden gidiyor mu? 1000kitap'a neler oluyor?! Buraya katıldığım 2017 yılından beri insanların dilinden düşmeyen tek bir cümle var: "1000kitap artık çok bozdu!" Peki, gerçekten de öyle mi bir bakalım... • Eskiden kitapların okuma durumlarının içine girildiğinde her kitaba sayfalarca özel not alabilme özelliği yoktu. Artık her kitaba özel notlar alabiliyoruz. • Eski 1000kitap algoritması gruplaşmalara uygun ve belli bir grubun kendi incelemelerini paylaştığı bir ortamdı. Artık herhangi bir gruba dahil olma ihtiyacı olmadan kaliteli incelemeler yazarak kendi başınıza yol alabiliyorsunuz. • Eskiden "Gönderi İstatistikleri" denen bir bölüm yoktu. Artık var ve iletilerinizin, incelemelerinizin kaç kişi tarafından görüntülenip etkileşim aldığını görebiliyorsunuz. • Eskiden Google'da bir kitabın yorumunu araştırdığınızda 1000kitap o kadar üst sıralarda çıkmıyordu. Ama artık yazdıklarınızla Google'dan gelip sizin yazdıklarınızı okuyacak insanlara da hitap edebiliyorsunuz. • Eski "Akış"ta takip ettiğimiz insanların yazdığı her yorum hemen ana sayfanın en üstünde görünüyordu. Artık size hitap etmediğini düşündüğünüz gönderileri "Gönderiyi beğenmedim" şeklinde işaretleyebilir ve kendi ana sayfanızı belirlemeye kendiniz yardımcı olabilirsiniz. 1000kitap'ın bu konuda zamanla gelişeceğine hiç şüphem yok. • Eski 1000kitap'ta önünüze saçma sapan iletilerin düşmesi daha olasıydı. Artık takip ettiğiniz insanları ince eleyip sık dokuyarak bu sorunu büyük oranda halledebiliyorsunuz. Ben ana sayfamda uzun zamandır hiçbir gereksiz içerik görmüyorum. • Eskiden herhangi bir gönderiyi profilimizde sabitleyemiyorduk. Artık sabitleyebiliyoruz. • Eskiden uygulamanın gece modu yoktu ve gözlerimiz kör olarak uygulamayı kullanıyorduk. Artık gece modu var ve
Edebiyat
Hatice Eker Ulu isimli okura yanıt verildi
Hatice Eker Ulu
Patronun gereksiz oğlu haklısın
"1000Kitap Çok Bozdu!"
1000kitap çok mu bozdu? 1000kitap elden gidiyor mu? 1000kitap'a neler oluyor?! Buraya katıldığım 2017 yılından beri insanların dilinden düşmeyen tek bir cümle var: "1000kitap artık çok bozdu!" Peki, gerçekten de öyle mi bir bakalım... • Eskiden kitapların okuma durumlarının içine girildiğinde her kitaba sayfalarca özel not alabilme özelliği yoktu. Artık her kitaba özel notlar alabiliyoruz. • Eski 1000kitap algoritması gruplaşmalara uygun ve belli bir grubun kendi incelemelerini paylaştığı bir ortamdı. Artık herhangi bir gruba dahil olma ihtiyacı olmadan kaliteli incelemeler yazarak kendi başınıza yol alabiliyorsunuz. • Eskiden "Gönderi İstatistikleri" denen bir bölüm yoktu. Artık var ve iletilerinizin, incelemelerinizin kaç kişi tarafından görüntülenip etkileşim aldığını görebiliyorsunuz. • Eskiden Google'da bir kitabın yorumunu araştırdığınızda 1000kitap o kadar üst sıralarda çıkmıyordu. Ama artık yazdıklarınızla Google'dan gelip sizin yazdıklarınızı okuyacak insanlara da hitap edebiliyorsunuz. • Eski "Akış"ta takip ettiğimiz insanların yazdığı her yorum hemen ana sayfanın en üstünde görünüyordu. Artık size hitap etmediğini düşündüğünüz gönderileri "Gönderiyi beğenmedim" şeklinde işaretleyebilir ve kendi ana sayfanızı belirlemeye kendiniz yardımcı olabilirsiniz. 1000kitap'ın bu konuda zamanla gelişeceğine hiç şüphem yok. • Eski 1000kitap'ta önünüze saçma sapan iletilerin düşmesi daha olasıydı. Artık takip ettiğiniz insanları ince eleyip sık dokuyarak bu sorunu büyük oranda halledebiliyorsunuz. Ben ana sayfamda uzun zamandır hiçbir gereksiz içerik görmüyorum. • Eskiden herhangi bir gönderiyi profilimizde sabitleyemiyorduk. Artık sabitleyebiliyoruz. • Eskiden uygulamanın gece modu yoktu ve gözlerimiz kör olarak uygulamayı kullanıyorduk. Artık gece modu var ve
Edebiyat
Hatice Eker Ulu
Günde 20 saat instagramda takılmaktan beyinler sulandı. Bu uygulama bence 4 4 lük. Sizde cok guzel izah etmissiniz