Karanlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır
Yıldızlar aydınlık fikirler gibi havada salkım salkım
Bu gece dağ başları kadar yalnızım
Çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından
Dudaklarımda eski bir mektep türküsü
Karanlıkta sana doğru uzanmış ellerim
Gözlerim gözlerini arıyor durmadan
Nerdesin?
Daha kaliteli bir hayat için;
Kitap okuyun,
Kolay kolay söz vermeyin,
Insanlara saplantılı derecede bağlanmayın
Anlamadan yargılamayın,
Her söylenene inanmayın,
Çok dinleyip az konuşun ve ...
Telefonu kapatıp hayata dönün
Kuş, karnını doyurduktan sonra
döndü ve gitti..
Kalanında gözü kalmadı..
Yanıma alırım, saklarım, yarın yerim demedi..
Her yer karlı, bir daha acıkınca yiyecek bulur muyum diye endişe etmedi..
Çünkü;
Rızkın sahibinden şüphesi yoktu..
_____''ETME''_____
duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun etme
başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun etme
sen yad eller dünyasında ne arıyorsun yabancı
hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun etme
çalma bizi bizden bizi gitme o ellere doğru
çalınmış başkalarına nazar ediyorsun etme
ey ay felek harab olmuş alt üst olmuş senin için
bizi öyle harab öyle alt üst ediyorsun etme
ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme
sen yüz çevirecek olsan ay kapkara olur gamdan
ayın da evini yıkmayı kastediyorsun etme
bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan
gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun etme
aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer
aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun etme
ey cennetin cehennemin elinde olduğu kişi
bize cenneti öyle cehennem ediyorsun etme