Oğulcuğum ölüm her nefiste bir kıyamettir,ama yine de ölmeliyiz ölmezsek hepimiz ölümsüzlüğe kalkışa biliriz.
Oğulcuğum geçiyorduk uğradık biz ,bu dünyaya kalmaya gelmedik ki kulluk kaydıyla indik ,saf hazla mutlu olmak için değil ki.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelişmek için Avrupa'yı taklit etmeye ihtiyaç yoktu .kaldı ki Avrupa'nın tekniği değil, kültürü,medeniyetinin kötü tarafları ve kılığı taklit ediliyordu .bunun mahzurları ileride görülecek,millet benliğini kaybedip boşluğa yuvarlanacak ,terbiye bozulacak ,ahlak sükut edecekti.