leyl

leyl
@Haberimyok
Kendin için aydınlık ol
Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı çekenler başkalarının acı çektiğini hissederler.
1K
Zira dua kimsesiz olmadığını bilmek, kimsesizliği lügatten silmek demekti.
1K
Zira herkesin dünyası kendi ömrü kadardı ve o kadardı işte dünya, bir ömür kadar...
1K
Sadece okudum, kitaplara gömdüm hüznümü. Kitaplardaki insanların dertlerine ağladım. Kendi derdimi anlatmaya yetmiyordu gücüm.
1K