Kitap ilk bakışta bilindik bir öykü gibi ama doğa ve hayvanların içinde bulunduğu sembolleri barındırması ve akıcı dili, barındırdığı mesajlar çok güzel.
Tahmin ettiğim herkesin alabileceği mesajlardan farklı olarak öznel çıkarımım;
“Yol güzel ve yola çıkmaya karar verirken tam olmayı beklemek yerine korkularımızı da yanımıza alarak yolun tadına varabilir miyiz? “
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı beğendim döneminden bağımsız, zamansız bir kitap olmuş. Kitaptaki üç karakterde bana göre yazarın bir otobiyografisi olmuş. Lord Hanry nin aforizmaları da bence okuyan için sorgulatıcı olmuş. Özetle böyle bir “deha” nın kesinlikle okunmasını tavsiye ediyorum
Her karakterin kendi ve birliğin içindeki keşifleri. Toplumun uygun görmüşlüğüne karşı aşkın sınırsızlığını yaşamaları. Okunası bir kitap tavsiye ederim
EnigmaAntoni Casas Ros · Sel Yayıncılık · 2019704 okunma
Kitap yaptığım reiki enerji çalışmalarında çok fayda sağladı. Sade ve başlangıç ıcın güzel bit kitap. Reiki ile ilgilenenler, ilgilenmeye niyeti olanlar
okuyabilir
Kök yaşamımızın farkına vararak yaşamak anda kalmak iyi olmak ve iyi gelmek çıkarılabilecek ana fikirlerden. Bence okunması gereken bir kitap. Kara delik değil Volkan olmak