Nasıl oluyor da çıldırmıyoruz
öleceğimizi bildiğimiz halde?
Yoksa, ben ölmem gibi mi geliyor insana.
Dayım söylüyor :
cephede herkes böyle düşünürmüş,
doğru mu?
Yoksa ölmeye de mi alışıyoruz
İhtiyarlamaya alıştığımız gibi.
Bence bunun sebebi şu :
Herbirimizdeki kısalığına rağmen
yaşamak daha kuvvetli ölümden.