Kitabı bitirdiğimde yolculuktan dönünce evine kendini attığında hala kalbinde kalan tatlı yorgunluk ve hüzün vardı. Nasıl üç ayrı hayat bu kadar iç içe, bu kadar içimde yaşanılmışçasına, bu kadar akıcı anlatılır. Bazı sayfaları tekrar tekrar okudum. Mükemmel..