Hacer

Hacer
@Haceraft
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım..
Kendime söz verdim; artık birini unutmak için bir başkasını sevmeyecektim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dostunuzu tanımak için mutlu olmayı bekleyin. Sevincinize ortak olamıyorsa, orayı terk edin.
Sürekli konuşuyor birileri. Mutlu olan nasihat veriyor, mutsuz olan inim inim inliyor.
İllaki ilaçla iyileşilmez, sevdiğin bir sesi duymakla da iyileşilebilir. İllaki dudakla öpülmez, bir kaç çift güzel sözle de öpülebilir. İllaki sarılmak gerekmez, sevdiğinin hayaliyle de insanın ayakları yerden kesilebilir. Çünkü; sevmek mesafeyi kaldırmaktır.
Birini seviyorsan bunu ona göstermek, söylemekten daha iyidir. Birini sevmeyi bırakırsan bunu ona söylemek, göstermekten daha iyidir.