Bazen kendimi buldum onda, bazen kendimi kaybettim, sorularım ve cevaplarım hep ondaydı, kimseyle paylaşamadığım mutluluğumdu o benim, sadece benimdi adı Yalnızlıktı...
"Her Sabah aynı acıyla uyandım, her akşam aynı acıyla uykuya daldım. Kimse fark etmedi, ben de anlatmadım. Çünkü bazı acılar, kelimelere sığmayacak kadar sessizdir."