"..Haz elbette ki iyinin doruğuydu, ancak bazı hazlar acıyla ilişkili olduğuna göre- yemekten aldığımız hazzın açlık ve hazımsızlıkla bağlantılı olması gibi- basit, kolay ulaşılabilir hazlara bağlı kalmak en iyisiydi...."
Kitabın üslubu bana hitap etmedi açıkçası.. Konu belli birbirinin benzeri kelime ve cümlelerle uzatılmış... Bu kitap hakkında bir makale veya özetini okumak da yeterli olacaktır. Saygılarımla.