Yolcuları hiçbir şekilde rahatsız etmemeye çalışan ben mi yoksa kendisini buradaki herkesten daha akıllı ve daha ilginç olduğunu düşünen ve dolayısıyla kimseye huzur vermeyen bu egoist adam mı? Hangimiz deli?
Eger daha sık düşünürseniz, bizi heyecanlandıran dışsal her şeyin, ne kadar önemsiz olduğunu anlayacaksınız. Kişi hayatını aydınlatmak için çaba göstermelidir. Çünkü içinde gercek iyilik vardır.