Bu roman, yaşlıların yok sayıldığı, insanın yalnız bırakıldığı, herkesin ancak kendine yetebildiği, en yakınlarına bile derman olamadığı bir çağın hikayesi.
Yazarın okuduğum ikinci kitabı oldu. Söyleme bilmesinler ilk okuduğum kitabıydı. Bu kitapta ona benzerdi. Anne ve çocuk hikayesini iki farklı taraftan ele alıyor. Bir tarafda çocukları tarafından ihmal edilen anne, diğer tarafta anne ve babası tarafından ihmal edilen yok sayılan bir kız çocuğu. Kitap çok akıcı şekilde okunuyor, kendine bağlıyor. Tavsiye ederim.