Üstadın en iyi eseri olup anlaşılması biraz zaman isteyen bir kurgu. Bu kitabı okumadan önce diğer eserlerini okumuştum ve abartıldığı kadar iyi bir yazar olmadığı kanısına varmıştım. Bu eseri okuduğumda ise yanıldığımı anladım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büyük ihtimalle bu eser uzak doğuda ya da Amerika da falan yazılmış olsaydı baya ses getirirdi. Hatta film, dizi çalışmaları başlamıştı. Bizim gibi çok az okuyan toplumlar maalesef ki böyle sanatçıların hak ettikleri değeri görmelerini sağlayamıyorlar. Umarım bu yazar yazmaya devam eder ve bir gün kıymeti anlaşılır.