Güzel bir kitap, zevki seva içerisinde yaşayan bir gence dair platonik aşkın yaşamını nasıl etkilediği bazı kişilere çok fazla değer yüklenilmemesi gerektiği anlatılmakta...
Kitap insanlara ders verir nitelikte hayatın sadece çalışmak olmadığı durup hayata bakmamızı neler yaptığımızı değerlendirmemiz gerektiği yaşamanın önemini anlatıyor...