Sormak isterim, acep neden ki?
Hayata pek meraklı olamadım maalesef ki
Bunu dediğimi tam şu dak'ka duysa biri çıkar gelir ve der ki:
"Ulan bi' günlük olsun yalandan ziyan peşinde koşma bari"
yenmişler, yeniyorlar, ama sonunda yenilecekler Dağ taş, canlı cansız hep bizimle, biz gökte kuş, yerde karınca kadar çoğuz. Biz, yeneceğiz. Ondan sonra da sonuna kadar... Bir daha hiç..."