Hakikat ve Kuş-kafes bahsine müptelayım.Aşk böyle bir şeyse dünya denilen yeri bile bülbül ve gül bahçesine ulaştırır.Dünya önemsiz zaten fakat gül kokan bir yerde bülbülün derdi bir ömür dinlenir.Hakikat meselesini öyle güzel anlatmış ki doğrudur bize çok çektiriyor hep kaçıyor ona ulaşmaya çalıştıkça.Okumayan kalmasın "An" kaçıyor zaten.Aşk farklı bir kelime ve seni sevmek güzel şey.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hangisi yaşanmaya/yaşatmaya değer bir dünya?
Bir zamanlar hepimiz zihnimizdeki dünya adına,hayallerimiz adına içinde varolduğumuz dünyayı reddettik,onun gerçekliğini gerçek saymadık,bize verdiği acıları bile umursamadık...
Sorumluluklarımız var; hem de ne pahasına olursa olsun yerine getirmek zorunda olduğumuz sorumluluklar. Sıkıntılarımız var; bir türlü halledemediğimiz, görmezden gelemeyeceğimiz, "ne yapalım, olsun" diyemeyeceğimiz sıkıntılar. Sorularımız var; sormaktan kaçınamayacağımız, cevabını bulmakla mükellef olduğumuz, cevabını bulmayı başkalarına devredemeyeceğimiz sorular.
Bir dünya var zihnimizde; hayalini kurduğumuz, hayalimizde yaşattığımız, hayaliyle yaşadığımız bir dünya. Bizi biz yapan bir dünya. Sevgilerimizin de, nefretlerimizin de kendisiyle anlam bulabildiği bir dünya.
Bir de içinde yaşadığımız bir dünya var; canımızı sıkan, nefsimizi bunaltan, keyfimizi kaçıran bir dünya. Kendisiyle mücadele etmek zorunda bulunduğumuz bir dünya. Peşine takılıp gitmememiz gereken bir dünya. Bize acı veren, dert veren, sıkıntı veren bir dünya.
Hangisi gerçek acaba?