Bir şeylere inanmanın keyfini hiç yaşayamadım ben... Yaşamasam da hep bunun hayalini kurdum. Alâaddin'in sihirli lambasından çıkan dev... bana ne istiyorsun diye sorsa ... ona inanmak istiyorum derdim. Birine sonuna kadar inanmak! Hayatımda inanabileceğim... hiç kimsem olmadı benim. Şimdi siz çıkmış... "bana inan... bana güven" diyorsunuz. Beni yarı yolda bırakıp gitmeyeceğiniz ... ne malum!
İnsanlar üzülmesin aman kırılmasın diye diye zamanla bi bakmışsınız bir Bay Evet olmuşsanız benim gibi tam okumanız gereken bir kitap. Neden insanları kıramıyoruz; kıramadığımız insanlar kimler? kendinizden ne kadar taviz veriyorsunuz, aslında bu her şeye "Evet" diyen siz aslında ne kadar sizi taşıyor? Sorularının cevabını alacak ve okudukça bu "Evetleri" tanıyacaksınız. Böylece bu kitabı okudukça aslında kendimi hatırlamaya başladım. Ne kadar çok evet demiş ne kadar kendimden taviz vermiş olduğumu gördüm. Kitapta kimi abartıldığını düşündüğüm nokta olmasına karşın bence zamanla bizimle bütünleşen evetleri kendinizden taviz vermeden vermeniz gerektiği yerde kullanmaya başladığınızı göreceksiniz. Her şeye Evet demeye başlamışsanız zamanla bu Evetlerle bütünleşen biri olmuşsanız kesinlikle okumanız gerekiyor.