“İnsanın defalarca üst üste okuduğu, zihnine çakılan ve hayata bakışını değiştiren kitaplar da vardır; şöyle bir göz gezdirip asla okumadığı, bir oturuşta bitirip bir hafta sonra hatırlamadığı kitaplar da.”
Fakat mutluluk ve neşe insanı nasıl güzelleştiriyor! Yürek sevgiyle nasıl da kaynıyor! Sanki kendi yüreğini alıp başkasının yüreğine dökmek istiyorsun. Mutluluk nasıl da bulaşıcı!