📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıl biterken hedefimi az bulmuştum aslında. Fakat yılı, belirlediğim hedeften fazlasını okuyarak kapattığım için mutluyum. 🌿 Bu sene en sevdiğim kitap Monte Cristo Kontu (2 Cilt Takım) oldu. Unutsam da yeniden okusam diye can atıyorum açıkçası. ♥️
2023 ülkemiz adına üzücü bir sene oldu. Büyük bir yıkım yaşadık ki yaralar bile hâlâ kapanmadı... 2024 sevdiklerimizle birlikte hepimize sağlık, huzur, mutluluk getirsin ve 2023'ün tüm olumsuzluklarını bizden alıp götürsün. Yeni yıl bol bol okuyacağımız, keşfedeceğimiz, başarılı olacağımız, öğreneceğimiz ve öğreteceğimiz bir sene olsun. Herkese musmutlu bir yıl diliyorum. 💫
Dünyayı verelim çocuklara
Hiç değilse bir günlüğüne
Allı pullu bir balon
Gibi verelim oynasınlar
Oynasınlar türküler söyliyerek
Yıldızların arasında
Dünyayı çocuklara verelim
Kocaman bir elma gibi verelim
Sıcacık bir ekmek somunu gibi
Hiç değilse bir günlüğüne doysunlar
Dünyayı çocuklara verelim
Bir günlük de olsa öğrensin
Dünya arkadaşlığı
Çocuklar dünyayı alacak elimizden
Ölümsüz ağaçlar dikecekler
Nazım Hikmet Ran
2023 Yılı Benim için kitap okuma yönünden oldukça verimli geçti, bununla birlikte kitap incelemelerinde geri kaldım o da seneye inşallah.Ayrica okumuş olduğum A.Ö.F. Adalet Bölümü bu sene bitirebilirsem eğer çok iyi olacak...
[Bu iletiyi gören herkesten ricam 2024'te okumam için kitap ve kitap serisi önerilerinizi bırakabilir misiniz]