Benim de bir dinim var. Kendi dinim var, hatta ben onlardan daha dindarım. Benim dinimde onların o gülünç törenleri, hokkabazlıkları yoktur. Ama tanrıya taparım! Yüce varlığa , yurttaşlık ve babalık görevlerimizi yerine getirmemiz için bizi dünyaya getiren bir yaratıcıya inanırım. Nedir nasıldır bunun bir önemi yok ! Ama kiliseye gitmeye, gümüş tepsiler öpmeye, bizden daha iyi beslenen bir sürü yaltakçının sırtını kalınlaştırmaya gelince, ben bunda yokum. Çünkü insan, tanrısına saygısını bir koruda, bir adada hatta eskisi gibi gökyüzünü seyrederek de sunabilir.
Benim tanrım, Sokrates’in , Franklin’in,Voltaire’nin Berange’nin tanrısıdır.