İnsan olmak, yani gerçek "kendi" vücudumuzun, kanımızın adamı olmak bize güç geliyor. Bundan utanıyor ayıp sayıyoruz. Bilmem ne ne biçim bir "genel adam" olabilmeye çalışıyoruz. Aslında biz, ölü doğmuş yaratiklariz;zaten çoktandır canlı olmayan babalardan dünyaya geliyoruz ve giderek bu, daha çok hoşumuza gidiyor. Neredeyse bir kolayını bulup doğrudan doğruya fikir dölleri olarak dünyaya geleceğiz.