Güvensizliğin nedeni, gecenin gizlediği gündüz dünyasının şeyleri değil, karşımıza, hiçbir şeyin çıkmaması, hiç bir şeyin gelmemesi, hiçbir şeyin tehdit etmemesidir.
Meyhaneden şaşkın ve heyecanla çıkarak doğruca eve gittim. Ertesi gün zavallı sefahatime eskisinden daha ürkek, miskin, neşesiz adeta gözlerim yaşlı olarak, ama yine de, devam ettim.