Ölmek nasıl bir ansa yaşamak da bir an.Gözlerini kapar ve bütün gereksiz korkuların çözülüp gitmesine izin verirsin.Sonra sorarsın :Ben kimim?Haksızlığa uğrama korkusu olmadan yaşayabilseydim neler yapardım ?Hangi yollarda yürürdüm?Kısacası nasıl yaşardım ?