📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''mükemmel hale gelen olgunlaşan her şey -ölmek ister.Olgunlaşmamış her şey yaşamak ister.Bütün acı çekenler yaşamak ister böylece belki olgun ve neşeli ve arzulu olabilir-daha ileride ,daha yüksekte ve daha parlak olanları arzular .''Nietzsche
beckett ın bu absürd tiyatro eseri ilk anda size anlamsız gibi gelebilir ancak anlamsızlığın içindeki anlamları tek tek farkedince ben bi kez daha hayran kaldım ..hepimiz biyerlere gitmek istiyoruz yada hep bişeyler bekliyoruz ancak ne beklediğimizi hiç bilmeden .... sahi kimdir Godot ?? belkideGodot hiç varolmamıştırçünkü varlığın var olması gerekmemektedir ..Godot hiç gelmez çünkü godot hep oradadır hiçliğin içindeki tek bütün ...godot sensin godot benim ... yaşama devam edebilmemizin tek yolu içinde bulunduğumuz durum ne denli anlamsız olursa olsun yaşamın bir anlamı olması gerektiğidir ... hiçlik demişken nietzsche ''Yaşamak için bir nedeni olan kişi hemen her nasıla katlanabilir'' .... demiyor mu ?
son olarak kitaptan bi alıntı ''Daima bir şeyler buluruz değil mi Didi ,bize varolduğumuz izlenimini verecek ?''