…Ölüm gideni üzmez, geride kalanı üzer. Ölen bilmez öldüğünü. Ölen için artık ağlamak gülmek biter, duruverir. Hani demem şu, bu kadar korkuyoruz ya ölümden, boşuna! Sonunda hepimiz günümüz dolunca gidivereceğiz! Bir gittik mi de ne korkacağız artık, ne de geride kalanlarımıza, göçtüğümüze yanacağız…