Hande

Hande
@Handems
Okumak iyidir iyi..
Kısacası ödül, ailelerin gerçek sorunla uğraşmak istemedikleri zaman kullandıkları kestirme yoldur.
Reklam

Hande

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2020 60. kitabı
Doğan Cüceloğlu
9.2/10 · 7,6bin okunma
Öğretmenin ve sistemin kendini ödüllendirme sistemi, çocuklara ahlaksızlıgı öğretiyor. Eğitim sistemimiz, yapısalcı yaklaşım, eleştirel düşünme, keşfetme istiyor ama okullar bunları sağlamıyor neden? Çünkü sistem bilgiyi ölçen sınavlara göre çocukları ve okulları ödüllendiriyor.
Zaten ülkemizde çocuklar iyi bir şey yaptıktan sonra övdüğümüz ve kötü bir şey yapınca ayıp dediğimiz için, değer oluşturmakta zorlanıyoruz. Çoğu aile zannedıyor ki çocuklar doğru davranışları ve değerleri ödülle öğrenir.
Reklam