Daha mektebin kapısından itibaren attığım ilk özgürlük adımı beni sarstı.Artık hürdüm.Memleketin kanunundan başka kimse hareketlerime karışmayacak.Fakat ben bilir miydim ki cemiyet dediğimiz bu silsile benim de elime, ayağıma sarılarak bir mesai esiri daha yaratacak?