📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğlenceli ve düşündürücü bir kitap. Altbaşlığının “bir peri masalı / a fairytale” olduğunu görünce şaşırmadım değil. Kitabın sert bir kominizm eleştirisi olduğunu sanıyordum, ancak kitap tüm sistemleri eleştirerek her sistemin insanoğlunun bencilliği sayesinde zamanla birbirine benzeyeceği ana fikrine ulaşıyor bence. Ana karakterinin adının Napolyon olması ve Stalini simgelemesi zaten her şeyi anlatıyor.