Kitap günümüzde unutulan pekcok değeri, Konya da Şems'in gölgesinde beslenen bir güzel yürekli babanın kızının diliyle çok naif ve kalbe dokunarak anlatıyor ki şimdiye kadar okuduğum Hikmet Anıl Öztekin kitaplarından en iyisiydi diyebilirim ancak serinin bir önceki kitabı Seyyah okunmadan da bu kitap biraz eksik, biraz hüzünlü kalacaktır. Ben çok beğendim, kalbini ve ruhunu dinlendirmek isteyenlere tavsiyemdir .