İskender Pala hocanın bir güzel kitabı daha... Bülbülün ağzından peygamber efendimizin hayatını dinlemek çok hoş olmuş gerçekten. Bilmediğimiz çok güzel bilgiler vermiş İskender hoca, fakat Bir olumsuz eleştirim var hikaye etmeler ve bazı bölümler bana göre çok uzatılmıştı.