Ama aşk dediğin nedir ki?
Postacı:
-Nedir?
Kahveci gülümsüyor; hafifçe eğilerek.
-Muhabbet iki başlı olacak arkadaş. Tek taraflı oldu mu sakat. Kara sevdaya girer.
-Çaresi?
Hikmetli bir söz söylüyor Kahveci:
-Ya tahammül, ya sefer!
Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar?